Üdvözöllek a gasztroblogomon! Kellemes időtöltést és nézelődést! Becca

2010. július 2., péntek

Csillagcsöveim

Ígértem az egyik megjegyzésben, hogy teszek fel képet a csillagcsöveimről, vagy más néven "kinyomóimról". Hát íme! Én majd' kiugrottam a bőrömből, amikor megkaptam őket! Már iszonyatosan vágytam egy ilyenre! És tényleg gyerekjáték velük szép habrózsákat, vagy mintákat nyomni, nem kell hozzájuk különösebb szakértelem, csupáncsak gyakorlás. Egyedül az a baj, hogy nehéz beszerezni, én is úgy kaptam az egyiket egy cukrásznagykerből ismerősöm révén. A másikat meg (a nagyobbikat) használtan. Lehet még netről is rendelni, bár az sokkal drágább. Ha valakit érdekel, annak javaslom, nézzen utána! :)


Csillagcsöveim


Csillagcső habzsákban

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...