Üdvözöllek a gasztroblogomon! Kellemes időtöltést és nézelődést! Becca

2010. november 1., hétfő

Alsónadrág-torta Lánybúcsúra :)

Sok ötletelés után született meg végleges ötletként ez az alsógatyó alakú torta. Még épp a határán innen van annak, hogy sértse a közízlést, de hát azért mégiscsak Lánybúcsúra készült, azért mégiscsak legyen benne egy kis pajzánság! :D Másik ötletként felmerült még a pólyásbaba torta, de az meg inkább babaváróra lenne jobb, meg az elég morbid is lenne, hogy: "Mit kérsz? Combját? Karját?"... Szóval maradtunk ennél. :)

Először is, sütöttem egy adagot a kókuszkocka tésztájából, kistepsiben (19x32 cm). Majd levágtam a két szélét, abból lett a "gatya szára". Elvágtam 3 részre vízszintesen, és beletöltöttem a krémet, majd a szélét/tetejét is bevontam vele:



 

Ezután gyúrtam egy sima kekszmasszát (daráltkeksz, olvasztott margarin, porcukor, kakaópor, baracklekvár), ebből lett a "dudor" a gatyán (amit tesóm formázott, mert én addigra tiszta ideg voltam, hogy jól fog e sikerülni :D ).
A külsejére begyúrtunk egy nagy adag fehér pillecukor-fondantot (receptet lásd ITT), és egy kisebb adag rózsaszínt. Ebből lettek kiszaggatva a szivek és a gatyacimke. Valamint még hugi szervált két fehér gombot.



Étkezési keményítő segítségével kinyújtottuk a fondantot (gyúródeszkán sodrófával), és óvatosan ráhelyeztük, lenyomkodtuk. Porcukrot kikevertünk egy pici vízzel, ez volt a "ragasztó", amivel a sziveket felhelyeztük a gatyára.

Esti és reggeli képek a tortáról (jól bírja a hűtőt)

Alsónadrág-torta (Becca és Reni)

Hozzávalók a tésztához: (kókuszkocka tésztája, recept anyukámtól)
25 dkg liszt, 20 dkg cukor, 1 tojás, 3 dkg margarin, 2 evőkanál langyos méz, 1 dl tej, fél csomag sütőpor
Ezt jól kikeverjük, lisztezett-zsírozott kistepsiben sütjük.

Hozzávalók a krémhez: (diós pudingkrém)
2 csomag vanília puding, 6 dl tej, 8 ek. cukor, 4 ek. darált dió, 3 dl felvert tejszín (hulala)
Sűrű pudingot főzünk, hozzáadjuk a diót, majd kihűtjük. Hozzákeverjük a felvert tejszínhabot.





19 megjegyzés:

Edó írta...

Aszta mindenit,ez nagyon tetsziiiik:)Őrült nagyot alkottatok!Iszonyú jó lett,le a kalappal!Elhiszem hogy tetszett az érintettnek:P

kempfcandi írta...

Szuper lett, gratulálok!!

Névtelen írta...

Jól időzítetted ezt az amúgy is elég undorító tortát. Mindenszentek napja van, nem tűnt fel?

Névtelen írta...

Szerinted miért undorító egy ilyen torta lánybúcsúra?

Névtelen írta...

A torta NEM undorító kedves névtelen! Nagyon ugyes, Becca és Reni. Vanakinek savanyú a szőlő. Gitta

rönééé írta...

Mi köze van az időzítésnek a tortához? Ha NEM TŰNT volna FEL ez a torta régebben készült LÁNYBÚCSÚRA!!! Semmi köze hozzá hogy ma van mindszentek...legalábbis szabályzatban nem láttam leírva hogy a mai napon nem lehetne ilyen tortát feltenni erre a blogra te agykárosult...Ha nem tetszik akkor nem kell nézegetni ezt az oldalt, hagyd meg azoknak akik tiszteletből, érdeklődésből látogatnak el ide. Ennek az oldalnak nem az a lényege hogy mestercukrász csinálná a csodakajákat, hanem úgymondt hobby szakács. Erre már csak egyet mondok: NAGYON LE VAGY SAJNÁLVA HOGY IRIGYSÉGBŐL ILYENEKET ÍRSZ!!! Menj te a *****-ba... névtelenül írogatsz az meg tényleg sajnálatra méltó

Ildikó írta...

Szia! Csodajó lett a torta, nagyon tetszik. Az ilyen névtelen savanyújóskákkal ne is törődj!

daire. írta...

nagyon jó lett a torta! :D

Judit írta...

A torta aranyos . :) Csodálkoztam volna ha nem kapsz kritikát. :)

Unknown írta...

Sziasztok!
Nagyon köszönöm a pozitív és a negatív véleményt is! Örülök annak, hogy sikerült hatással lennem - kire így, kire úgy - a tortánkkal! A semleges vélemény rosszabb az ellenszenvnél! :D Jövő augusztusban jövök egy újabb lánybúcsús tortával... ;)

Aliz írta...

Szerintem szuper jó lett a torta, ügyes vagy. A Cicitortánál én is megkaptam a magamét, de engem, főleg a névtelen megjegyzés, egyáltalán nem zavart. Nagyon ötletes, várom a következő lánybúcsús tortát.:)

Névtelen írta...

Szia Becca!Nagyon tetszik ez a torta!Irigyellek hogy ilyen ügyes vagy!Én az ilyennek nem mernék neki állni sem,mert tuti hogy elrontanám!Gratulálok!Üdv.:Márti!

szazala írta...

Jó megoldás ez a torta!Nekem sem tetszenek a fütyis torták,bár már készítettem,mert ilyent kértek,de itt van is fütyi,meg nincs is fütyi,mint a mesében:)!

Névtelen írta...

Én másodszor fogom megcsinálni. Először lánybúcsúra volt, most pedig születésnapra lesz. :-)

Unknown írta...

Köszi Mindenkinek a dicséretet, jól is esik ámm... dagad a májam, és inspirál, hogy jókat süssek továbbra is... mint ígértem, augusztusban újabb lánybúcsú, újabb torta! Az már sokkal szolídabb... ;) Kukkantsátok meg majd azt is! Pux!

Névtelen írta...

szuper jó ötlet én annyit kerestem már... köszi az ötéetet!!!!!

Névtelen írta...

Fantasztikus!!!
Ilyen -jól sütő - barátnőt mindenkinek!

Névtelen írta...

Szia!
Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy a fondant először a fél tortára kell tenni, majd rá jöhet a füfyi :) és utána az egész tortát megint be kell vonni fondanttal vagy csak a fütyiig?
Illetve ha nem diókrémmel csinálom, van vkinek valami jó ötlete?
Köszönöm,
Csilla

Gabica írta...

Szia!
Nem tudom nézed e kommenteket, de szeretnék kérdezni a fondanttal kapcsolatban: ehhez az alsónacis tortához mennyi pillecukor fondantot készítettél, mert azt írtad, hogy egy nagy adagot, de az mennyi? Duplán vettél mindent, mint amit a barbis receptnél leírtál?
14 dkg pillecukor (más néven Marshmallows, ha jól írtam)
2 ek. víz
28 dkg átszitált porcukor
1 dkg fehér vaj
ezeket dupláztad, vagy elég ennyi hozzá?

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...