Üdvözöllek a gasztroblogomon! Kellemes időtöltést és nézelődést! Becca

2012. január 20., péntek

Karácsonyi dobostortám

Nagyon lemaradtam a recepttöltögetésről, de igyekszem pótolni! :) Rájöttem, hogy elfelejtettem a karácsonyi sütik nagy részét lefotózni... :( El sem hiszem, hogy ilyen előfordulhatott! Pedig sokfélét sikerült megint összehozni:

  • Lajcsi szelet
  • Mézes puszedli
  • Mézeskalács
  • Csokis nápolyis
  • Sport szelet
  • Gesztenyés szelet
  • Keleti csemege
  • Dobostorta
  • Pizzás csavart

Na, de azért 3 sütiről készült kép!!!
Be is mutatom a fő attrakciót: Az utánozhatatlan, a Páratlan, a Csodálatos DOBOSTORTA!!! :P
Szelet formátumban készült, mert így gyorsabban kész van, ám a forma semmit nem von le élvezeti értékéből! :) 


A többi dobostortámat itt találjátok: Dobostortáim.
A receptjét pedig Maci oldalán, itt: Maci dobostorta receptje.

5 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon szép lett a tortád! Sajnos már jó régen szeretném megpróbálni, de még azóta sem mertem elkezdeni.
Jó régen jelentkeztél valóban!

Unknown írta...

Nagyon jól néz ki :) Biztos az íze is csodás, én még tartok a dobos tortától a teteje miatt .

Blogkonyha írta...

Jópofa, hogy nem kerek! Így is nagyon mutatós!!!

Unknown írta...

Aranyosak vagytok, köszönöm!!! :) Én csak biztatni tudlak Éva és Vikvi, hogy próbáljátok ki! Nekem ez a 3. dobosom, és úgy érzem, egyre jobban megy a teteje! Persze még ez sem tökéletes, de szerintem a házisütiknek nem is az a lényege, inkább az, hogy finom legyen! :P És még valami: ha nem a kerek klasszikust választjátok, akkor csak 3-4 lapot kell sütni, ami (legalábbis számomra) lényegesen megkönnyíti a kedvenc tortám elkészítését! ;)

Barbi konyhája írta...

Mónika még nem írtam pedig sűrűn jövök, de most megteszem, mert sok mindenen túl ez a dobos is nagyon megtetszett, főleg az egyszerűsített formája miatt! Fél éve csak nézegetem a dobos tortákat, de azt hiszem, ha nekiállok ehhez hasonlót fogok készíteni!! :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...