Üdvözöllek a gasztroblogomon! Kellemes időtöltést és nézelődést! Becca

2011. december 29., csütörtök

Ham(m)burger

Ezt a kis "lájtos szendót" ma készítettem, a nagy karácsonyi zaba után jól esett valami más, hétköznapibb étel... Nagyon fincsire sikerült! Egyébként be is küldtem a receptjét a Küldd el a recepted! c. újságba, remélem beteszik majd! Jó kis recept, eddig mindig sikerült! Még a kenyérliszt sem feltétel, ma csak finomliszt és tk. liszt volt itthon, abból készítettem!


A receptet itt találjátok: Mosolygós hamburger zsemlék

6 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon guszta! Látod ezt most én is megenném, pedig telítődtem egy kicsit az ünnepek alatt!

marisz57 írta...

Hű, meglátván olyan éhes lettem, pedig ilyen későn már nem illik enni.
Meg nincs is ilyenem. Jól néznek ki!

Unknown írta...

Hű, köszönöm szépen! Nyugodtan próbáljátok ki, aztán majd ráérünk jövőre fogyózni! :P :D

Jutka írta...

Sikeres, boldog 2012-es esztendőt kívánok, terveid valóra válásával!

Blogkonyha írta...

Boldog Új Évet Kívánok!

Unknown írta...

Köszönöm szépen!!!
Én is sikerekben - és sütikben - gazdag, békés, boldog új esztendőt kívánok!!! :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...