Üdvözöllek a gasztroblogomon! Kellemes időtöltést és nézelődést! Becca

2010. október 3., vasárnap

Bagett

Folytatván a hétvégi kajamustrát, a hidegtálhoz dukál egy kis sós péksüti is, ami méltó kísérője a húsoknak, és tojásos köreteknek. Bagettet választottam, mivel egyrészt guszta kis szeletkéket lehet vágni belőle, másrészt Limaránál akadtam rá, és ez elég ahhoz, hogy tutira jól fog sikerülni! :) Harmadrészt pedig volt itthon sütőzacskó, és már kíváncsi voltam rá, hogy milyen lehet abban sütni (szintén először próbáltam ki). Nekem személy szerint a hétvégi kajafelhozatal közül a bagett kapja az aranyérmet! De majd döntsétek el Ti magatok, melyik számotokra a legszimpatikusabb! ;)


Limara nagyon jól, érthetően írja le a bagett elkészítését, kezdők is bátran vágjanak bele, mert gyerekjáték, és utána csak annyi a dolgunk, hogy bezsebeljük a rengeteg dícséretet! Frissen tényleg úgy van, hogy a külseje ropogós, a belseje pedig lágy és laza, lyukacsos, aki nem hiszi, próbálja ki! Bagett recept itt!


Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de amikor vendégeket várok, betoppannak, megtörtént a tálalás, elkezdődik a jóízű evészet, sajnos az utolsó dolog, ami eszembe jut, hogy fényképeket készítsek az ételekről. És utólag már nagyon nem egyszerű, főleg ha csak a "romok" maradnak. Most is (majdnem) így jártam, de azért talán sikerül visszaadni valamit utólagosan is... (mivel a 4 rúd bagettből már csak 1 maradt, ráadásul az, amelyik nem a legszebben sikerült)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...