Üdvözöllek a gasztroblogomon! Kellemes időtöltést és nézelődést! Becca

2010. október 3., vasárnap

Házi sajt

Rámjött a kísérletezhetnék, amint megláttam Alíz konyhájában a házi sajtot! Alig vártam, hogy beszerezhessem az alapvető hozzávalókat, a zacskós tejet és a túrót, és még aznap (péntek) délután nekiláttam elkészíteni! Furdalta az oldalamat a kíváncsiság, még soha nem csináltam azelőtt semmi effélét... :) De körülbelül 1 óra alatt kész van a kb. 40 dkg sajtunk!


A hidegkonyha-saláta menüpont alatt nézelődtem, mivel hétvégén feltett szándékomban állt gusztusos, finom, hideg partikaját szervírozni a barátnőméknek, húgomnak és Kedvesemnek. A sajt pedig mintegy különlegességként kínálta magát vékonyan szeletelve az asztalon.


Alíz nagyon szépen, lépésről lépésre bemutatja, hogyan kell elkészíteni, képekkel illusztrálva! Én annyit változtattam rajta (kényszerből), hogy egy aprólyukú fémszűrőkanálban hagytam lecsepegni (mivel nincs ilyen fajta kávéfőzőnk), de a célnak ez is megfelel! Tényleg ajánlom, ha valakit érdekel a recept, kattintson az alábbi linkre: Házi sajt. Jó étvágyat hozzá! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...