Üdvözöllek a gasztroblogomon! Kellemes időtöltést és nézelődést! Becca

2010. november 19., péntek

Plüssmaci torta

November 18-án volt a szülinapom (a 13. :D), és az imádnivaló Tetyókám meglepett egy sajátkészítésű, Csodás Plüssmaci tortával! Az ember legszívesebben megölelné azt a cuki macit, annyira édes (kívül-belül is :)) Nagyon-nagyon ügyes vagy Rena, büszke vagyok Rád! Köszönöm szépen! :) (azért remélem, nekem is van egy ici-pici közöm ahhoz, hogy ilyet tudsz alkotni - mármint technikailag, a kreativitásod viszont eszméletlen! :D:D:D)


A krémje kávés-csokipudingos-tejszínes (plusz még van benne Reni szerint egy titkos összetevő ;) azért kiváncsi lennék rá, mi lehet az...), a tésztája pedig a kókuszkocka tésztája lett. A tészta receptje: ITT. Bevonata pillecukor fondant, az a fajta, amiből fehér és rózsaszín van a zacskóban, no, itt 90%-ban a rózsaszín színűek lettek felhasználva. Pillecukor fondant receptje: ITT.

A maci "szőrét" fokhagymanyomó segítségével formázta:




Nagyon pepecs munka, ráment az egész délutánja... De mindenképpen megérte, mert én azelőtt (és azóta se) nem láttam még ilyen csodaszép tortát! És az enyém! :) Nagyon-nagyon örültem neki! :)

4 megjegyzés:

Gizi írta...

Boldog születésnapot kívánok!!!

A torta csodaszép, gratulálok a készítőjének.

Vali írta...

A torta tényleg csoda szép. Sok boldogságot.

Anyatigris írta...

Nagyon szép tortát kaptál!:)
Még egyszer Isten éltessen!:)

Névtelen írta...

Az ilyen csodát kár megenni, hihetetlen:)
Ügyivagy Renikém:D
Móni, Neked pedig utólag is sok boldog szülinapot!
Kitti voltam:D

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...