Üdvözöllek a gasztroblogomon! Kellemes időtöltést és nézelődést! Becca

2011. február 9., szerda

Dííííj! :)

Jujj, nagyon köszönöm! De jóóó! Pedig mostanában lusta voltam frissíteni a blogomat, mégis kaptam díjat! Ígérem, gyakrabban írok ezentúl! Ez most inspirál nagyon, hogy folytassam! 

Köszönöm szépen FELA!



Igazán nem tudom, hány bloggernek lehet továbbadni a díjat, de Felánál 4 volt, maradok én is ennél a mennyiségnél :)
Kedvenc bloggercsajszimnak mindenképpen odaítélném: ő EDÓ :)
Ezen kívül még szeretném virtuálisan átnyújtani: TÜNDÉR-nek, MÉZIGIRL-nek és MS. POPPY-nak!

Természetesen a nevekre kattintva eljuttok a Csajok oldalaira, amiket meleg szívvel ajánlok gyönyörködésre, valamint a receptek kipróbálására! :)

2 megjegyzés:

Mézigörl írta...

Drága Becca! Nagy megtiszteltetés,hogy rám is gondoltál! Köszönöm szépen, nagyon örülök neki! :-)

Ms. Poppy írta...

Én is jöttem meglesni, mit is kapok tőled.:) Igazán köszönöm ezt a díjat, nagyon megleptél vele. Örülök nagyon, és köszönöm!

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...