Üdvözöllek a gasztroblogomon! Kellemes időtöltést és nézelődést! Becca

2009. november 5., csütörtök

"Tálas" desszert

Ha gyorsan, sütés nélküli, olcsó, fincsi, guszta desszertet akarok csinálni, ilyet szoktam összedobni, pillanatok alatt megvan, és még a fater szeme is csillog, mikor meglátja :P (nagyon édesszájú, és ha nincs kedve, nem eszi meg a piskótát a tortaszeletből, csak leeszi a krémet... én meg bosszankodok hi-hi)








Hozzávalók:

2 csomag bármilyen ízű puding (ennél csokis)
1,2 liter tej
8 evőkanál cukor
Ezekből pudingot főzünk. Ízesíteni szoktam egy csipet fahéjjal, és pár csepp rumaromával. (régebben rumaromás törkölypáleszt használtam, de az asszem nem az igazi he-he)
kell még:
néhány db babapiskóta
2 dl tejszínhab
1 marék pörkölt mandulaszirom (mogyorószórás is lehet)
kevés olvasztott csoki
1 db üvegtál

A tál aljára tesszünk babapiskótát, de süthetünk is piskótát, akkor már nem is olyan gyors ez a desszert... ráöntjük még melegen a pudingot, ami jó, ha folyós, aztán a felvert tejszínhabot rányomjuk csillagcsöves habzsákból (ha van; nekem igeeeen, és tisztára klafa, szép nagy habrózsákat tudok vele nyomni - a képen nem ilyennel nyomtam, mert még akkor nem volt). Aztán mehet rá a többi cucc, és miután kihűlt teljesen, lehet is fogyasztani!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...