Üdvözöllek a gasztroblogomon! Kellemes időtöltést és nézelődést! Becca

2010. május 17., hétfő

Epertorta, csak úgy...

Nagyon szép epret sikerült vennem, olyat, ami elvileg háznál terem, és nem az a kívülről szép, de semmi íze nincs-félét, hanem finom édeset! Az ára se volt rossz, 700,-/fél kg, de mondjuk rá, hogy megérte, mert ez talán látott némi napot :)
A díszítést megint nem vittem túlzásba, egy átmulatott éjszaka után "rittyentettem"!


Epertorta (saját)

Hozzávalók:

6 tojásos vizespiskóta

30 dkg eper

1 teáskanál zselatinpor

cukor, vaníliás cukor, méz

1/2 liter tejszín (hulala)

plusz eper a díszítéshez

Szokásos módon sima vizespiskótát sütöttem (lásd lentebb valamelyik tortánál), miután kihűlt, 3 részre vágtam egy éles késsel. Az epertölteléket úgy csináltam, hogy felszeleteltem egy mélyebb porcelántálba az epreket, vagy korsóba is lehet, beleöntöttem találomra a cukrot, meg egy van. cukrot, kevés mézet meg a zselatinport is, és összeturmixoltam a botmixerrel (nem vacakoltam külön a zselatinnal, így is "működött"). Oszt felverettem a robigéppel a tejszínt, kivettem belőle a díszítéshez, a többihez hozzákevertem a cukros-mézes epervelőt. Megkentem a piskótát a krémmel kívül-belül, végül díszítettem.

3 megjegyzés:

Andrea írta...

Húúúúú!...nagyon szuperül néz ki :)!!!

Edó írta...

Szia Monika!Nagyon szep a blogod,gyonyoruek a muveid,gyonyoruen fotozol!!Nagyon tetszik itt minden,gratulalok:)Nagyon ugyes vagy!

Unknown írta...

Hűha, nagyon szépen köszönöm, most dagad rendesen a májam :P

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...