Üdvözöllek a gasztroblogomon! Kellemes időtöltést és nézelődést! Becca

2010. szeptember 18., szombat

Mimóza saláta

Szemezgettem a régebbi képeim közül, hogy mit is tehetnék fel ide a blogra, és megtaláltam ezt a jó kis mimóza salátát. Mivel mostanában nem sokat tüsténkedek a konyhában - sajnos -, ezért azokat töltöm fel, amik eddig kimaradtak. Pocaknyúl gasztroblog oldaláról, a Süti & nyúl-ról van a recept! Fincsi, és ami főleg jó: nem hízlal! Mindenkinek ajánlom! :)


Mimóza saláta (Süti & nyúl oldaláról, ici-picit variálva)

Hozzávalók: 3 közepes alma, 6 tojás, 10 dkg sajt, 1 konzervkukorica, 1-2 cs. újhagyma (vagy szerintem igazából bármilyen hagyma jó, csak ne legyen túl intenzív íze), 1 adag tartár (1 dl tejföl, 1 dl majonéz, 1 tk. mustár, só, bors, pár csepp citromlé, kevéske édesítőszer)

Az almát lereszeljük, a tojás megfőzzük, kivájjuk, a fehérjét apróra vágjuk, a hagymát is aprítjuk, a kukoricakonzervről leöntjük a levét, a tartárt jól kikeverjük, a sajtot lereszeljük. Kihagyunk néhány szelet tojás a díszítéshez (én megszórtam szárított petrezselyemmel, de jobb a friss, plusz 1-1 csepp pirosaranyat nyomtam rá). Az almát, tojásfehérjét, hagymát, kukoricát, sajtot és tartárt összekeverjük, a tetjére morzsoljuk a tojássárgáját, és díszítjük. Mehet a hűtőbe, hogy jól összeérjenek az ízek! Jó étvágyat hozzá! Köretként vagy önálló fogásként is megállja a helyét!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...