Üdvözöllek a gasztroblogomon! Kellemes időtöltést és nézelődést! Becca

2010. szeptember 18., szombat

Túrós-joghurtos gyümölcstorta

Ezt a tortát az év bármely szakaszában készíthetjük, és szinte bármilyen gyümölccsel díszíthetjük a tetejét! És ráadásul teljesen sütés nélkül készült! Én ezt most szőlővel és konzervbarackkal díszítettem, plusz megszórtam egy kis törtmogyoróval. Pillanatok alatt kész van.


Túrós-joghurtos gyümölcstorta (saját)

Hozzávalók az alaphoz: 20 dkg babapiskóta, 10 dkg vaj (jobb, ha vajat használunk a margarin helyett, sokkal finomabb)
A babapiskótát összetörtem, és beleraktam egy masszívabb, zárható zacskóba és összetörtem morzsásra sodrófával (erősen görgettem rajta). A vajat félig puha állapotában összegyúrtam a babapiskótával. Sütőpapírral bélelt 26-os tortaformába nyomkodtam a masszát, és kb. 1/2 órára a hűtőbe tettem, amíg elkészítettem a krémet.

Hozzávalók a krémhez: 250 g túró, 1 nagy doboz natúr joghurt (400 ml), kb. 4 dl felvert tejszín (hulala), porcukor (ízlés szerint), 1 vaníliás cukor, zselatin (fél zacsi horvátrozis)
A túrót összetörtem villával, a joghurt felével és a cukrokkal összekevertem egy nagy tálban, közben felvertem a tejszínt. A másik fél joghurtot összelangyosítottam a zselatinnal a mikróban, kikevertem, majd hozzáadtam a krémhez. A felvert tejszínből kb. 3 dl-nyit is hozzákevertem, és közben sűrűn kóstolgattam, mert bizony fincsi! :)
A tortakarimát rajtahagytam, és úgy töltöttem a formába a krémet! Mehet a díszítés, gyümivel, tejszínnel, mogyorószórással, vagy bármivel, amivel csak szeretnénk! A krémbe is lehet gyümit keverni, nem ront rajta! Már csak alaposan le kell hűteni a hűtőben, min. 1 óra kell neki! Gyors, finom, egyszerű torta, jó étvágyat hozzá!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...